Welcome to Cik Tea's Blog... Comment, Follow and Share if you like My Blog... Komen, Ikut dan Kongsi jika anda suka Blog Saya...
Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, November 27

Cinta Lama Berputik Kembali...♥♥♥

25/11/11
Jumaat
_________________________________

tak ku sangka terjatuh hati balik...
haha...(^3^)v

***********

Cukup la sekali DIPERNAINKAN & DISAKITI
oleh insan bergelar LELAKI MELAYU
terus TAWAR HATI....
TT^TT



CHOPPP!!!!!!



saya masih  LURUS & WARAS k....
saya ta sampai lagi ke tahap ITU...
TAK AKAN DAN TAK AKAN PERNAH!!!

(^3^)v
______________________________________

bila da tawar yang kat sini....
harapan hanya ada pada yang disana...
nun jauh kat HUJUNG DUNIA....
orang lau tak sudi watpe nak paksa kan....
HANYA MAMPU BERSABAR...

-_-"


ok la berbalik cerita tadi....

pada 1 malam yang sejuk di rumah sewa (baru pas hujan), 
saya layan la muzik-muzik 26....
tak penah2 nak tengok, tibe2 tengok plak....hehe
(kat umah ade BEYOND la katekan....haha)


selepas itu,
keluar la pulak lagu ni


Pokok by Meet Uncle Hussin feat NUBHAN



nampak je muka NUBHAN teros SENYUM SAMPAI TELINGA...
hehe...
minat la katekan.....

walaupun ade CUTE MISTAKE....
NUBHAN tetap COOL....
haha....


(^_________________^)



오빠, 널 정말 사랑해 ^^


walaupun begitu saya tetap berharap....
ada SOMEONE yang boleh OPEN UP
my HEART yang da tertutup tuk berkasih...


ok la....

________________________________________

sehingga berjumpa lagi dilain coretan...
(^3^)v

0 comments:

Post a Comment