Welcome to Cik Tea's Blog... Comment, Follow and Share if you like My Blog... Komen, Ikut dan Kongsi jika anda suka Blog Saya...
Daisypath Happy Birthday tickers

Sunday, May 20

Laman Sesawang Sudah Bersawang...=)

FUHHH!!! FUHHHH!!!!!

berhabuk blog den ni...
-_-"

lamanya la tak update blog ni...huhu... biasa la kan da name pun student, busy je manjang.... busy ker???? haha (^_^) nak update pasal ape ek??? xde idea la pulak!!! selalunye update bila something happen... hehe

hurm... sekarang ni aku tengah final year...da nk abis pun, skang tgh final exam n paper pun tinggal last paper...wee~~~ 

haaaa.....banyak tul benda yang jadi kat aku last sem ni... dah akhir-akhir ni barulah semuanya terbongkar... baru tau siapa kawan n siapa lawan... ermm... tak ley citer banyak-banyak tak elok aib kan orang...tul x?? cukup la sekadar jadi pengajaran tuk diri ni n mereka yang terlibat... baru sekarang aku faham ape yang orang tua-tua kata hidup selepas sekolah tak seindah yang kita bayangkan... dunia ni luas, manusia pun banyak ragamnya... kalau tak kuat silap-silap boley terpesong..... nauzubillah!!! harap-harap aku tak masuk dalam gologan tu...dalam menempuh alam universiti ni ade jugak mereka-mereka yang baik dan ikhlas jadi kawan aku.... walaupun kadang-kadang kutuk sesama sendiri....hehehe tapi ukhuwah dan tali persahabatan kitorang tak pernah putus..(harap-harap kekal sampai akhirat la...aminnn....)



ni nadia n sheeqa =)


ni pulak me n the geng....(^3^)


time ni kitorang sambut BFF yg ke 5 bulan....hehehe
(azril, akim, ika, tea, safwan)


ni pulak time kelas pastry....


ni pulak 'Encik Kacang' kami.....=)


hehehe...

mereka-mereka ini lah yang membuat hidup ku bermakna di UNIVERSITY TUN ABDUL RAZAK.... dan minggu dpn genap dua tahun kita kenal (25.5.2010) tarikh keramat yang tak pernah aku lupakan...hehe (^_^)v

sejujurnya dulu kami berenam tapi sekarang ni tinggal berlima... bak kata orang dulu-dulu kalau orang da tak sudi , buat apa nak dipaksa kan...(-_-) I think you can guess which one is the one..

You can get addicted to a certain kinda sadness
Like resignation to the end, always the end
So when we found  that we could not make sense
Well you said that we would still be friends
But I'll admit that I was glad that it was over

But you didn't have to cut me off
Make it like it never happened and that we were nothing
I don't even need your love, but you treat me like a stranger
And that feels so rough

No, you didn't have to stop so low
Have your friends collect your records
And then change your number
Guess that I don't need that though
Now you're just somebody that I used to know

hanya ini saja yang mampu aku katakan untuk mereka "YOU'RE JUST SOMEBODY THAT I USED TO KNOW".

selain kisah atas ni yang berlaku... ade lagi benda menarik yang jadi...ingat benda sedih je ke yang jadi kat aku?? benda happy pun ade gak tau... haha 

nak tau ape bendanya???

korang klik kat sini...

biasa je???


bagi korang memang la biasa sebab bukan korang yang rasa...hahaha...best kot wat benda tu...

hehe....

ok la guys sampai sini je dulu...kalau rajin aku update lagi k..

(^3^)

0 comments:

Post a Comment